VšĮ Alytaus miesto socialinių paslaugų centras skelbia konkursą

2018, 6 vasario | Naujienos

 

Padalinio vedėjo socialiniams reikalams, pareigoms užimti

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybė –Padalinio vedėjas socialiniams reikalams, (toliau-vedėjas) yra pagal darbo sutartį dirbantis darbuotojas.

II. PASKIRTIS

2. Vadovo pareigybė reikalinga organizuoti socialinių paslaugų teikimą, produktyvų socialinės globos padalinio darbuotojų darbą.

III. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Vedėjas turi turėti aukštąjį socialinio darbo arba jam prilygintą išsilavinimą ir vieną iš kvalifikacinių kategorijų.

4. Turėti ne mažesnę kaip 2 metų socialinio darbo patirtį, darbui su socialinės atskirties asmenimis.

5. Vedėjas savo darbe vadovaujasi:

5.1. Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Socialinių paslaugų katalogu, Viešųjų įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir Darbo ministro įsakymais, Alytaus miesto savivaldybės tarybos sprendimais, VšĮ Alytaus miesto socialinių paslaugų centro dalininkų susirinkimo nutarimais, VšĮ Alytaus miesto socialinių paslaugų centro įstatais, įstaigos direktoriaus įsakymais, darbo vidaus tvarkos taisyklėmis, Lietuvos socialinių darbuotojų etikos kodeksu, šiuo pareigybės aprašymu ir kitais teisės aktais;

5.2. komandinio darbo metodais.

6. Vedėjas privalo:

6.1. kelti savo profesinę kvalifikaciją;

6.2. gebėti dirbti su socialinės atskirties asmenimis;

6.3. išmanyti socialinio darbo pagrindus;

6.4. užtikrinti sklandų ir efektyvų padalinio darbą;

6.5. žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;

6.6. turėti organizacinių gebėjimų;

6.7. nustatyti socialinę problemą, planuoti, teikti ir įvertinti paramą, operatyviai priimti sprendimus, bendradarbiauti su socialiniais partneriais ir šeimos nariais;

6.8. pasižymėti tokiomis savybėmis, kaip: empatija, tolerancija, geranoriškumas,   sąžiningumas, atsakingumas, kūrybiškumas bei iniciatyvumas, objektyvumas, konfidencialumas;

6.9. būti išklausęs skubios pagalbos, socialinių paslaugų higienos įgūdžių mokymų programas.

7. Gebėti:

7.1. sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

7.2. savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

7.3. priimti sprendimus, bendrauti ir bendradarbiauti;

7.4. dirbti komandoje, teikti konsultacijas.

8. Mokėti:

8.1. valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti ir analizuoti informaciją;

8.2. rengti dokumentus pagal Dokumentų rengimo taisykles ir Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;

8.3. dirbti „Microsoft Office” kompiuterio programų paketu.

IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

9. Sudaro vadovaujamo padalinio socialinių darbuotojų darbo bei atostogų grafikus, pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius.

10. Kontroliuoja ir vertina darbuotojų darbą, darbo laiką, atsako už darbuotojų teikiamų paslaugų kokybę.

11. Kaupia, dokumentuoja, analizuoja informaciją apie socialinių paslaugų gavėjus.

12. Įgytas teorines socialinio darbo žinias ir praktinius socialinio darbo įgūdžius bei gebėjimus nuolat perteikia kolegoms, socialiniams darbuotojams, socialinio darbuotojo padėjėjams ir kitiems socialinį darbą dirbantiems.

13. Organizuoja darbą Neįgaliųjų dienos centre, lanko klientus, kuriems teikiamos socialinės paslaugos namuose.

14. Koordinuoja vadovaujamo padalinio socialinį darbą dirbančių darbuotojų darbą.

15. Tvarkingai veda vadovaujamo padalinio dokumentaciją ir to reikalauja iš padalinyje dirbančių socialinių darbuotojų.

16. Įpareigoja vadovaujamo padalinio darbuotojus laiku ir kokybiškai vykdyti jiems pavestas užduotis.

17. Operatyviai priima sprendimus.

18. Išklauso ir nagrinėja paslaugų gavėjų nusiskundimus socialini darbą dirbančių darbuotojų darbu.

19. Rengia pasitarimus, konsultuoja darbuotojus ir sprendžia iškilusias problemas tarp darbuotojų ir klientų bei jų artimųjų.

20. Informuoja apie atsiradusias problemas įstaigos direktorių ir direktoriaus pavaduotoją socialiniams reikalams.

21. Susidarius patalpose avarijos grėsmei, įvykus stichinei nelaimei ar gaisro atvejais organizuoja darbuotojų, klientų ir kitų žmonių, esančių pastate evakavimą.

22. Skleidžia gerąją patirtį apie įstaigos veiklą visuomenei. Aktyviai dalyvauja organizuojant arba ruošiantis parodoms, mugėms. Dalyvauja meninėse programose, šventėse, išvykose.

23. Bendradarbiauja su įvairių įstaigų specialistais, socialinių paslaugų ir pagalbos tarnybomis, siekiant efektyvios pagalbos klientui.

24. Dalyvauja įstaigos programų ir projektų rengime ir vykdyme.

25. Ruošia veiklos ataskaitas, renka ir analizuoja informaciją apie suteiktas paslaugas.

26. Sudaro bylas pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus ir pateikia juos darbuotojui, atsakingam už archyvinių bylų perdavimą į archyvą.

27. Vykdo kitus teisėtus įstaigos vadovo pavedimus.

V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

Vedėjas tiesiogiai pavaldus įstaigos direktoriaus pavaduotojui socialiniams reikalams.

Prašymą dalyvauti atrankoje, išsilavinimą patvirtinantį dokumentą, asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, gyvenimo aprašymą (CV) prašome pristatyti adresu: VšĮ Alytaus miesto socialinių paslaugų centras, Naujoji g. 64, Alytus, iki 2018 m. vasario 20 d. 12 val.

Su reikalavimus atitinkančiais kandidatais susisieksime iki 2018 m. vasario 23 d.

Tel. pasiteirauti: 8 315 51124, 8 615 63359.