Alytaus miesto savivaldybės administracija skelbia viešą konkursą laisvai viešosios įstaigos Alytaus miesto socialinių paslaugų centro direktoriaus pareigybei užimti

2018, 11 liepos | Naujienos

Alytaus miesto savivaldybės administracija skelbia viešą konkursą laisvai viešosios įstaigos Alytaus miesto socialinių paslaugų centro direktoriaus pareigybei užimti.
Viešosios įstaigos Alytaus miesto socialinių paslaugų centro kodas 302591747, buveinės adresas Naujoji g. 64, 62384, Alytus
Darbo pobūdis – organizuoti ir kontroliuoti Alytaus miesto socialinių paslaugų centro veiklą, siekiant vykdyti įstatuose numatytus tikslus ir atlikti direktoriaus pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.
Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).
Bendrieji kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:
1. būti Lietuvos Respublikos pilietis arba turėti leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje, mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo”;
2. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį) ekonomikos, teisės arba viešojo administravimo studijų krypties;
3. turėti ne mažiau kaip 3 metus vadovaujamo (įstaigai arba padaliniui) darbo patirties.
Specialieji kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:
1. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialinių paslaugų veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, socialinių paslaugų priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą;
2. išmanyti socialinės politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant bei planuojant socialinę veiklą;
3. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis („MS Office” programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.).
Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse.
2. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
3. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams.
4. Gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes).
5. Užpildytą pretendento anketą.
6. Pretendento, kaip įstaigos vadovo, veiklos programą.
Dokumentų pateikimas:
Pretendentas dokumentus teikia 14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo iki 2018 m. liepos 24 d. įskaitytinai per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu portalas.vtd.lt.
Pateikiant pretendentų dokumentus kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo, terminas gali būti pratęstas 5 kalendorinėms dienoms, jeigu pretendentai yra papildomai paklausiami dėl papildomų duomenų pateikimo.
Virginija Auruškevičienė, Alytaus miesto savivaldybės administracijos Teisės skyriaus vyriausioji specialistė, tel. (8 315 ) 55 142,
el. p. virginija.auruskeviciene@alytus.